Miről van itt szó?

Ötletek, tippek; avagy hogy spóróljunk a mindennapokban

Szavazás

Hogy nekem is több legyen

Hírcsatornák

Utolsó kommentek

  • julcsifri: Olvastam, amit írtatok és utánanéztem az ELMŰ hűségprorgram kezdeményezésének. Tetszik, mert még k... (2012.07.26. 12:31) Saját ötlet folytatás
  • anikoo70: @Gigabo: Szia Gigabo! Én is nagy spórolásban vagyok most és meg is néztem amit ajánlottál, nem tűn... (2012.07.18. 15:20) Saját ötlet folytatás
  • Gigabo: :) spórolós tippekre mindig van igény, egyszerűen nincs elég belőlük:D mindig jó még kicsit többet... (2012.06.28. 16:46) Saját ötlet folytatás
  • blogollol: Hasonló blogot indítottam a spórolásról. Terveim szerint (szinte) naponta friss árösszehasonlításo... (2012.04.28. 12:28) Saját ötlet folytatás
  • REÁL: Sokan úgy gondolják, hogy már minden lehetőséget számba vettünk az olcsó,ingyen energia hasznosít... (2011.11.17. 20:16) Saját ötlet
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

Hogy spóroljak??

mindennapi megoldások, hogy több ilyened legyen

Egyszeri lehetőség, hogy meggazdagodj, én ne kelljen többet spórolnod (katt)

Borítékolás

2007.10.26. 16:16 csóró

Joey blogolvasó kommentje úgy gondolom megér egy bejegyzést...

Ez egy módszer arra, hogy ne költsd el azt a pénzt, amit tuti ki kell fizetned minden hónapban.

Mindenkinek megvannak az állandó fix költségei, amiket egy hónapban mindig ugyan akkora összegűek (buszbérlet, net díj, stb...) Nos én ezeknek az árait forintra pontosan kiszámolom, és félrerakom egy félbe vágott borítékban, hogy ez a boríték, erre van félrerakva, ez a másik pedig arra. Ezeket a borítékokat félrerakom a napi költhető pénzemtől, így "tisztábban" látom, hogy mennyit költhetek, és mennyi pénzem van. Úgy gondolom, hogy ezzel kivédhető az, hogy elköltöm a pénzemet, és csak később jut eszembe, hogy te jó ég még jön ez a számla is, amt ki kell fizetnem, és ehelyett elköltöttem a pénzemet.

Tudom gagyi dolog, de azt hiszem, hogy nagy hasznát veszik azok, akiknek még el kell magyarázni, ha kimegy a szobából kapcsolja le a villanyt.

11 komment

Címkék: pénz boríték félrerak

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolas.blog.hu/api/trackback/id/tr83208898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joey 2007.10.27. 17:25:13

Óóóóó, hát igazán nem kellett volna. :)

Joey 2007.10.27. 18:19:24

Amúgy rajtunk kívül olvassa ezt a blogot még valaki? :( Amúgy hogy lehet neked ötletet küldeni ezen a kommentelésen kívül?

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.27. 21:29:04

Néhányan olvassák :)
A nevemre kattintva tudsz privát üzenetet küldeni.

Zsóka 2007.10.28. 19:07:50

Én olvastam. A villanyt nem felejtem el leoltani, de mint nő volt már, hogy többet költöttem. Viszont mit csinálsz akkor, ha nem várt számla jön? Én kertes házban lakom és a kéményseprő sosem tudom mikor jön.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.28. 20:28:15

Hát nemtudom... Hozzám nem szokott nem várt számla jönni (1x jött ki egybe egy évnyi közös költség lemaradás, mert elfelejtettem fizetni :)
A kéményserprőnek pedig nem kötelező fizetni, sőt be se kell engedni...

Kriszta 2007.10.29. 16:50:16

Én ezt régen úgy csináltam, hogy volt egy olyan boríték is amibe azt az összeget tettem, amit meg szerettem volna takarítani, és csak akkor nyúltam hozzá, ha valamilyen nem várt kiadás jött. Ez általában bevált.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.29. 19:09:02

Jaja, én is csináltam.
Volt több hely is, és mindenhol másra gyűjtöttem :)
Érdekes módon nekem is bevált...
Bár túl sok mindenre se jó gyűjteni egyszerre, mert sose lesz meg egyik ára sem.

éva 2008.07.01. 00:31:01

lehet kiprobálom,de nem tul sok boritékba rakom,csak külön a számla-nem várt számla vagy gyogyszer, rakok el gyogyszere is mert sose lehet tudni két gyerek mellet,ez nem hülyeség

Zita 2008.10.03. 13:44:00

Ezeket a dolgokat fontos számomra elovasni,mert most vagyok érett a spórolásra.Egyszer minden ember aki úgy érzi nem jó így elfogja kezdeni a spórólást!!

Zita 2008.10.03. 13:48:58

Főleg ha tisztában van a dolgokkal.Volt egy olyan módszerem hogy eltettem aruháim alá a pénzem.És minden hétre egy 10 ezrest vettem elő.Igazából nekem tök jól bevált mert így nem tudok költeni ilyen olyan marhaságokra,csak kajára és hát a cigi....De alényeg ,hogy a végére ez fuccsba ment mert lett plusz kiadás (kötelező).De ha ezt komolyan folytatom minden hónapban akkor sikerülhet nekem ez a dolog!
süti beállítások módosítása