Miről van itt szó?

Ötletek, tippek; avagy hogy spóróljunk a mindennapokban

Szavazás

Hogy nekem is több legyen

Hírcsatornák

Utolsó kommentek

  • julcsifri: Olvastam, amit írtatok és utánanéztem az ELMŰ hűségprorgram kezdeményezésének. Tetszik, mert még k... (2012.07.26. 12:31) Saját ötlet folytatás
  • anikoo70: @Gigabo: Szia Gigabo! Én is nagy spórolásban vagyok most és meg is néztem amit ajánlottál, nem tűn... (2012.07.18. 15:20) Saját ötlet folytatás
  • Gigabo: :) spórolós tippekre mindig van igény, egyszerűen nincs elég belőlük:D mindig jó még kicsit többet... (2012.06.28. 16:46) Saját ötlet folytatás
  • blogollol: Hasonló blogot indítottam a spórolásról. Terveim szerint (szinte) naponta friss árösszehasonlításo... (2012.04.28. 12:28) Saját ötlet folytatás
  • REÁL: Sokan úgy gondolják, hogy már minden lehetőséget számba vettünk az olcsó,ingyen energia hasznosít... (2011.11.17. 20:16) Saját ötlet
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

Hogy spóroljak??

mindennapi megoldások, hogy több ilyened legyen

Egyszeri lehetőség, hogy meggazdagodj, én ne kelljen többet spórolnod (katt)

Hová tűnik a pénz?

2007.10.29. 16:55 csóró

Nem tudod hová megy el a fizetésed és az egyéb bevételed?

Pedig ez az elsődleges feladat, hogy tudd pontosan, hogy mire költesz.

Könnyen kiderítheted, és a módszer is nagyon primitív:

Vezetned kell minden kiadást 1-2 hónapig. De lehet 3 is, hogy nagyobb rálátást kapj a költekezéseidről.

Az mindegy, hogy papíron vagy gépen vezeted, csak rendszeresen vezesd!

Csinálj néhány kategóriát, pl. rezsi, étel, utazás, szórakozás, stb...

Nyilván el tudod dönteni, hogy melyik kiadás hova tartozik. Ha nem kérdezd meg :)

Így, ha már tudod hova tűnik a pénzed, tudsz előre tervezni. Előre fogsz tudni olyan tételeket, amikre elköltöd a pénzt de nem is gondoltad volna, és nem is számoltál vele soha...

6 komment

Címkék: pénz spórolás tervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolas.blog.hu/api/trackback/id/tr36212039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta 2007.10.30. 09:44:01

Ez akkor jó, ha valóban mindent felír az ember. A reggeli péksüteményt, az aluljáróban vett kis zacskó Fornettit, stb... Így kiderül, hogy csak a reggelire akár 500-1000 forintot is el tudunk költeni naponta. Ennyiből egy egész hétre készíthetünk magunknak szendvicseket.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.30. 12:42:35

Persze, ha veszel minden nap egy csokit, de sose írod fel - mert nem fontos - akkor azok már ezresek lesznek 1 hónapban.

Kriszta 2007.10.30. 13:37:10

Nem is beszélve a női magazinokról!!! Heti 1-2 (óóó csak pár forint, ennyit igazán megérdemlek alapon), havonta 3-5000 is lehet. Mióta ezzel szembesültem, már nem veszek semmilyen trendi magazint. (Egyébként is nagyítóval kell keresni bennük az igazán tartalmas cikkeket, reklámokat meg ingyen is látok az utcán.)

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.30. 14:00:27

Az tuti. Okosodni nem lehet belőlük, max az időt lehet velük tölteni...

Joey 2007.10.30. 15:27:12

Így van, ez valóban jó dolog, hogy minden kiadást írni folyamatosan, mert ez így nyomon követhető.

Ha valaki tényleg el van gatyásodva, akkor egész biztosan rákényszerül arra, hogy még a reggeli kiflit is felírja.

éva 2008.07.01. 00:22:50

ez az egész nem hülyeség,habár probáltam egyhét után abbahagytam .egyes felesleges dolgok havi szinten több ezer forint is lehet.ugy döntötem kiprobálom megint,de nem azért mert csorok vagyunk hanem azért mert igy sporolok ,és késöbb azt a gyerek ovodáztatására tudom költeni vagy hasonlo dolgokra
süti beállítások módosítása