Miről van itt szó?

Ötletek, tippek; avagy hogy spóróljunk a mindennapokban

Szavazás

Hogy nekem is több legyen

Hírcsatornák

Utolsó kommentek

  • julcsifri: Olvastam, amit írtatok és utánanéztem az ELMŰ hűségprorgram kezdeményezésének. Tetszik, mert még k... (2012.07.26. 12:31) Saját ötlet folytatás
  • anikoo70: @Gigabo: Szia Gigabo! Én is nagy spórolásban vagyok most és meg is néztem amit ajánlottál, nem tűn... (2012.07.18. 15:20) Saját ötlet folytatás
  • Gigabo: :) spórolós tippekre mindig van igény, egyszerűen nincs elég belőlük:D mindig jó még kicsit többet... (2012.06.28. 16:46) Saját ötlet folytatás
  • blogollol: Hasonló blogot indítottam a spórolásról. Terveim szerint (szinte) naponta friss árösszehasonlításo... (2012.04.28. 12:28) Saját ötlet folytatás
  • REÁL: Sokan úgy gondolják, hogy már minden lehetőséget számba vettünk az olcsó,ingyen energia hasznosít... (2011.11.17. 20:16) Saját ötlet
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

Hogy spóroljak??

mindennapi megoldások, hogy több ilyened legyen

Egyszeri lehetőség, hogy meggazdagodj, én ne kelljen többet spórolnod (katt)

Milyen blog lesz ez?

2007.10.09. 23:24 csóró

Mindenkinek jól jön némi plusz pénz, főleg ha nem is kell dolgozni érte...

Mire gondolok?

Spórolás
a mindennapokban!

Nem arról lesz szó, hogy ne egyél, ne igyál, ne..... hanem olyan réseket próbálok keresni a mindennapi életében ahol feleslegesen költjük pénzünket.

Igény szerint lesz majd különféle szolgáltatások összehasonlítása, amiből kiderül hol, mennyi pénzt húznak le rólunk.

8 komment

Címkék: pénz spórolás mindennap

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolas.blog.hu/api/trackback/id/tr44191857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joey 2007.10.23. 15:22:26

Jó ez a blog, kár hogy nem pörög annyira mint a többi. Jók az ötletek is, de azt hiszem, hogy ezek olyanok, amiket mindenki tud.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.25. 10:49:46

Abba ne legyél annyira biztos, hogy ezeket mindenki tudja... Vagyis lehet, hogy tudja - tudat alatt - de nem foglalkozik vele, nem veszi komolyan, csak sír amikor elúszott a pénze feleslegesen. És még azt is állítja, hogy Ő megtett mindent....

Joey 2007.10.25. 14:40:15

Nem lehet, hogy csak te vagy túl pesszimista, vagy tényleg ennyire rossz a helyzetünk? Pedig ezek nekem olyan alap dolgok, de persze az is igaz, hogy még nem számoltam ki, hogy hogyan tudok a legolcsóbban vizet forralni, de úgy nagy általánosságban, már ennyire a nyugati fogyasztói társadalom tagjaivá váltunk, a keleti munkabérekkel?

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.25. 15:13:55

Nem hiszem.
Én teljesen optimista vagyok, csak látom az embereket, hogy élnek, milyen fejeket vágnak a kasszánál, stb...
Ezek nekem is alap dolgok, azért is írom le őket :)
Utolsó kérdésedre a válasz: jó eséllyel haladunk arrafele...

Joey 2007.10.25. 15:32:49

Akkor már megvan a megoldás. Ha valóban ilyenek vagyunk, akkor ezt a réteget nem "felvilágosítani" kell, hanem kihasználni.

"...azért is írom le őket :)" Ezek szerint te vezeted a blogot? Van amúgy egy ötletem, ami eléggé megkönnyíti a pénzügyeimet, nem valami világmegváltó ötlet, de ha elmondod, hogy hogyan tudjuk itt a blogon megjeleníteni akkor megosztom veled szívesen.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.25. 15:39:05

Milyen ötlet?
Addig nehéz lenne bármit is mondani róla :)

Joey 2007.10.25. 15:49:34

Mindenkinek megvannak az állandó fix költségei, amiket egy hónapban mindig ugyan akkora összegűek (buszbérlet, net díj, stb...) Nos én ezeknek az árait forintra pontosan kiszámolom, és félrerakom egy félbe vágott borítékban, hogy ez a boríték, erre van félrerakva, ez a másik pedig arra. Ezeket a borítékokat félrerakom a napi költhető pénzemtől, így "tisztábban" látom, hogy mennyit költhetek, és mennyi pénzem van. Úgy gondolom, hogy ezzel kivédhető az, hogy elköltöm a pénzemet, és csak később jut eszembe, hogy te jó ég még jön ez a számla is, amt ki kell fizetnem, és ehelyett elköltöttem a pénzemet.

Tudom gagyi dolog, de azt hiszem, hogy nagy hasznát veszik azok, akiknek még el kell magyarázni, ha kimegy a szobából kapcsolja le a villanyt.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2007.10.25. 16:01:30

Ja, ez jó dolog.
Sokmindennek azonban nincs fix költsége (pl. számlák), ezekre csak kb. lehet félretenni.
süti beállítások módosítása