Miről van itt szó?

Ötletek, tippek; avagy hogy spóróljunk a mindennapokban

Szavazás

Hogy nekem is több legyen

Hírcsatornák

Utolsó kommentek

  • julcsifri: Olvastam, amit írtatok és utánanéztem az ELMŰ hűségprorgram kezdeményezésének. Tetszik, mert még k... (2012.07.26. 12:31) Saját ötlet folytatás
  • anikoo70: @Gigabo: Szia Gigabo! Én is nagy spórolásban vagyok most és meg is néztem amit ajánlottál, nem tűn... (2012.07.18. 15:20) Saját ötlet folytatás
  • Gigabo: :) spórolós tippekre mindig van igény, egyszerűen nincs elég belőlük:D mindig jó még kicsit többet... (2012.06.28. 16:46) Saját ötlet folytatás
  • blogollol: Hasonló blogot indítottam a spórolásról. Terveim szerint (szinte) naponta friss árösszehasonlításo... (2012.04.28. 12:28) Saját ötlet folytatás
  • REÁL: Sokan úgy gondolják, hogy már minden lehetőséget számba vettünk az olcsó,ingyen energia hasznosít... (2011.11.17. 20:16) Saját ötlet
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

Hogy spóroljak??

mindennapi megoldások, hogy több ilyened legyen

Egyszeri lehetőség, hogy meggazdagodj, én ne kelljen többet spórolnod (katt)

Sokaknak fogalma sincs...

2007.10.11. 17:17 csóró

... hova úszik el a pénzük nagyrésze, csak azt veszik észre, hogy mindig elfogy.

Tudnának segíteni magukon?
Igen.

Akarnak is?
Erre már nem egyértelmű a válasz. Sok próbálkozást láttam, és nekem is voltak próbálkozásaim, de mindegyik eredménytelen volt. Mindig elköltöttem ugyanúgy a pénzemet...

Miért van ez így?
Mert valójában, annyira nem is akartam.

Ha nem tudjuk uralni pénzügyeinket, akkor semmi esélye hogy valaha is tudjunk spórolni egy fillért is. Az például nem spórolás, hogy ma nem költöm a pénzt ész nélkül a boltban, hogyha holnap meg veszek 3 magazint csak úgy...

Szólj hozzá!

Címkék: pénz spórolás

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolas.blog.hu/api/trackback/id/tr14193536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása